[openstandaarden] Structuur OpenStandaarden vzw

JanC openstandaarden at janc.cjb.net
Wed May 1 00:09:52 CEST 2002

Wat ik wel zie zitten als medewerker:

6: ik heb zelf al een hoop links naar open standaarden en ben ook goed in 't
vinden ervan (+ ik lees RFCs voor de fun ;-)

31, 32, 33: met het controleren van websites e.d. wil ik me ook wel
bezighouden.

12: (X)HTML, CSS, etc. zijn geen probleem, PHP ken ik nog niet erg veel van,
maar moeilijk lijkt het me niet (en ik heb wel werk-ervaring met ColdFusion).

--
JanC

"Be strict when sending and tolerant when receiving."
RFC 1958 - Architectural Principles of the Internet - section 3.9