[openstandaarden] Intro + suggesties...

Sven Vermeulen sven.vermeulen at rug.ac.be
Tue Apr 2 14:51:38 CEST 2002

On Tue, Apr 02, 2002 at 01:26:55PM +0200, Herman Bruyninckx wrote:
[...]
> PS Waar zijn de archieven van deze mailinglijst? Mijn suggestie is om
>    een welkoms-boodschap te maken die wat informatiever is dan de
>    huidige.
[...]

De archieven zijn er al, maar nog niet ge-HTML-eerd. Ik (of ZipKid/Vondrix)
zal (zullen) daar in de loop van de komende dagen eens voor kijken.

Kleine eigenintroductie: Ik ben Sven Vermeulen, aka SwifT, en ben een
student aan de RUG. Ik ben tevens actief als studentenvertegenwoordiger in de
nodige raden/commissies van de faculteit FTW van de RUG opdat ik
Open Source/Free Software kan promoten (ter verbetering van het onderwijs -
kwestie van geen reacties uit te lokken :). Verder ben ik een Linux-gebruiker
(sinds 1997) en enorm geïnteresseerd in informatiesystemen.

Oh ja, ik ben ook zo iemand die graag RFC's en standaarden leest opdat ik dan
andere mensen kan ergeren :-)

Mvg,
	Sven Vermeulen
	aka SwifT
--
I would rather spend 10 hours reading someone else's source code than
10 minutes listening to Musak waiting for technical support which