[openstandaarden] Vereniging Open Standaarden: ff voorstellen

Wim Stubbe alien at alienservices.dyndns.org
Tue Apr 2 21:09:58 CEST 2002

Om het lijstje volledig te maken,

ik ben Wim Stubbe, aka alien. Geboren in 1970. En sinds 1996 bezig met linux.
Afgemaakte studies: graduaat elektromechanica, meet en regeltechniek.

Ik werk bij de NMBS, afdeling B-Telecom. Ik heb daar 8 jaar gewerkt als
onderhoudstechnicus, maar ben momenteel verantwoordelijk voor strategie
onderhoud in het Vlaams landsgedeelte.

Mijn voornaamste taak naast mijn werk is er linux promoten, hoewel de Telecom
sector blijkbaar het nut van linux al kent. Eigenlijk komt het dus neer op
smalltalk en met de collega's over de laatste nieuwtjes roddelen.

Communicatie zie ik wel zitten, en dit hoeft niet beperkt te blijven tot
emailkes. IRL communiceren wil ik ook wel doen als daar ooit behoefte toe zou
zijn.

Alien