[openstandaarden] Lijst met formaten online (doc 'standaard')

-= COBNET =- cobnet at hotmail.com
Wed Apr 3 19:25:06 CEST 2002

>From: "Wannes Soenen" <mail at wannes.cjb.net>
>To: <openstandaarden at lugwv.be>
>Subject: Re: [openstandaarden] Lijst met formaten online
>Date: Wed, 3 Apr 2002 17:53:23 +0200

>gesloten
>
>En het feit dat bij iedere versie van word wel iets aan de .doc 'standaard'
>gewijzigd wordt.
>
>Wannes

Ja, maar daar kun je ze toch niets over verwijten. W3.org heeft bv. zelf ook
ingezien dat bepaalde zaken beter anders hadden kunnen zijn aan html (bv.
omwille van het feit dat bv. <font> afgeraden wordt...) Dat heet nu eenmaal
evolutie ;-).
Wat ik ze wel verwijt is dat het een gesloten formaat is! Vandaar dat ik nu
OpenOffice.org gebruik, waarvan er zelfs al Nederlandse builds bestaan!

-=cobnet=-