[openstandaarden] -> [VOS]

-= COBNET =- cobnet at hotmail.com
Fri Apr 5 00:35:24 CEST 2002

>From: Frank Van Damme <frank.vandamme at student.kuleuven.ac.be>
>To: openstandaarden at lugwv.be
>Subject: Re: [openstandaarden] -> [VOS]
>Date: Thu, 4 Apr 2002 22:26:26 +0200

>:-)

>Helemaal niet (sorry) maar het zou wel eens kunnen dat de lijst last krijgt
>van je keuze. Die webdingen zijn leuk maar hebben oa dit nadeel: ze laten
>niet toe om headers bij te houden van voorbije berichten, zodat we ze niet
>'threaded kunnen bekijken.

Met die 'helemaal niet' bedoel je daarmee dat ik helemaal geen steun krijg
van vele mensen? Zou je soms ook wat meer uitleg kunnen geven bij die
headers en threaded bekijken?

>te
>
>Ik ben de naam kwijt, maar er is een email provider waarnaar je van elk
>punt
>ter wereld kan telnetten en je regelrecht in een pine-sessie terecht komt.

Telnetten is wel niet echt veilig daar je paswoord als plaintext over het
netwerk gaat...

>Join the world biggest easy-to-crack email service ;-)
>
>In naam van de open standaarden gelast ik je daarmee op te houden :-)

hehe, zolang ik geen veel beter alternatief heb hou ik het hierbij ;-)