[openstandaarden] -> [VOS]

Mattias Campe mattias.campe at rug.ac.be
Fri Apr 5 12:11:00 CEST 2002

Herman Bruyninckx wrote:
> On Fri, 5 Apr 2002, Mattias Campe wrote:
>
> [...]
>

> Kijk eens op <http://www.miwie.org/presentations/html/pdf-based.html>
> voor een overzicht.
>
> Herman

Daar zitten idd wel mooie dingen tussen. Dus wat er eigenlijk tekort is
in OO/MSOffice is een export-filter naar pdf die zoveel mogelijk
mogelijkheden gebruikt en dan is iedereen tevree daar een (deftige)
pdf-viewer voor elk bekend platform bestaat. Iedereen kan dan werken in
wat hij wil (hier zijnde tex vs OO)...