[openstandaarden] informatie samenbrengen

Wim Stubbe alien at alienservices.dyndns.org
Fri Apr 5 20:25:57 CEST 2002

On Friday 05 April 2002 19:20, you wrote:

> Begon mij al af te vragen of er iets mis wat met mijn subscriptie op die
> mailinglist :)
> Is het niet te prefereren om da exatce werking daarvan vast te stellen op
> een irl meeting?
>
> Frank

Inderdaad, maar zelfs mijn irl ontmoeting met iemand die in hetzelfde gebouw
werkt als ik is (nog) niet gelukt.

Kwestie van prioriteiten, maar 't werk gaat nog altijd voor tijdens de
werkuren. ;-)

Misschien kan een aparte mailinglist een oplossing bieden? Hoewel, we moeten
nog niet te hard van stapel lopen, communiceren over het project kan pas als
ook vast staat wat we precies willen doen/bereiken. Dus we hebben nog wat
tijd denk ik.

mvg alien, Wim Stubbe