[openstandaarden] Lijst met formaten online

Herman Bruyninckx Herman.Bruyninckx at mech.kuleuven.ac.be
Tue Apr 9 09:35:43 CEST 2002

On Tue, 9 Apr 2002, Henk Schets wrote:

[... spreadsheets...]
> Ik kan me daar persoonlijk wel in vinden, maar is dit geen te
> academische oplossing ?  Hoe ga ik dat uitleggen aan mijnen baas als ik
> hem wil overtuigen van het nut van open standaarden ?

Natuurlijk is dat een probleem...
Mijn opmerkingen zijn in feite naast de kwestie van open
standaarden, en hebben geen ogenblikkelijk nut. (Omdat de `markt'
nu eenmaal zo scheefgegroeid is.) Er zijn dus geen open standaarden
voor spreadsheets, tenzij je het Gnumeric formaat als open standaard
beschouwt, net zoals je het OpenOffice formaat als open standaard zou
beschouwen...

Herman

--
K.U.Leuven, Mechanical Engineering, Robotics Research Group
<http://www.mech.kuleuven.ac.be/~bruyninc>  +32 16 322480