[openstandaarden] openstandaarden.be

Philip Paeps philip at paeps.cx
Wed Apr 10 13:17:02 CEST 2002

On 2002-04-10 10:33:06, ZipKid <stefan at zipkid.com> wrote:
> http://openstandaarden.be werd door mij geregistreerd op naam van de
> Vereniging Voor Open Standaarden.
>
> De site is vanaf heden ook op dit adres bereikbaar.

Tof -- komt schot in de zaak, I like it :-)

> Zijn er reeds concrete plannen voor een IRL meeting?
> (liefst zondagavond - donderdagavond voor mij)

Nog niet denk ik.  Bij deze misschien even een voorstel doen: wat dachten
jullie van 'Le Roy d'Espagne' op de Grote Markt in Brussel rond 17:30/18:00 op
maandagavond?

Het is een zeer groot café, en als men het vriendelijk vraag houdt men een
zaaltje vrij op één van de verdiepingen.  Zeer geschikt voor meetings.

...en de Grote Markt is goed bereikbaar met het openbaar vervoer voor diegenen
onder ons die liever niet rijden, en zij die wel graag rijden kunnen hun
wielen op een grote ondergrondse parking kwijt.

Als dat voor iedereen geschikt lijkt, kan ik even vooruit bellen om ons wat
plaats vrij te houden.

Andere suggesties, anyone?

 - Philip

--