Fwd: Re: [openstandaarden] Testsite online

Andy Goossens andygoossens at softhome.net
Wed Apr 10 18:11:29 CEST 2002

nog zo een openstandaarden.be-niet-herkend-door-softhome.net mail

Subject: Re: [openstandaarden] Testsite online
Date: Wed, 10 Apr 2002 18:04:41 +0200
From: Andy Goossens <andygoossens at softhome.net>
To: openstandaarden at openstandaarden.be

On Wednesday 10 April 2002 17:38, ZipKid wrote:
> We (LugWV site-maintainers) proberen Tux (De server) zo secure mogelijk
> te houden. Daarom ben ik weigerachtig om daar cvs toegang op te geven.
> Liever zou ik met een Linux-kernel systeem werlken waar er versies
> van de code beschikbaar gesteld worden en de developpers kunnen patchen
> creeren en insturen. Daarvoor kunnen we dan een apart mail adres
> opstellen. Ik denk ook dat we best eerst de site in php omzetten om de
> algemene beheerbaarheid en eventuele database access te vergemakkelijken.

Groot gelijk. 1 centraal meldpunt voor patches is beter voor toch een
'redelijk' klein project. Hiermee zorgen we ook dat alle pagina's steeds
gelijk lopen met elkaar qua stijl/inhoud/.... Een lichtjes verkeerde commit
door iemand kan zo opgevangen worden en onmiddellijk verbeterd.

Ik stel voor dat we voor deze taak van PatchPenguin 2 personen aanstellen.
(LugWV people?) Bij ziekte, afwezigheid, vakantie, hondsdolheid, ... blijft
zo de correcte werking verzekerd.

--
Andy Goossens -- andygoossens at softhome dot net

"Use the Source, Luke..."