[openstandaarden] IRL Meeting (was Re: openstandaarden.be)

Philip Paeps philip at paeps.cx
Thu Apr 11 21:43:00 CEST 2002

On 2002-04-11 20:47:04, Luk Vermeylen <luk at vermeylen.org> wrote:
> kan er iemand bevestigen of dit zal doorgaan op maandagavond en tot hoe
> laat het zal duren?

Voor mij is maandagavond nog steeds goed.  Ik weet niet of er anderen zullen
zijn?  Kunnen zij die er zullen zijn misschien even een seintje geven zodat we
weten hoeveel plaats we moeten laten vrijhouden?

Hoe lang het zal duren ... ik veronderstel niet dat we op een maandag tot kot
in de nacht gaan blijven 'standardiseren'.

[...]

 - Philip

--
Philip Paeps