[openstandaarden] even voorstellen...werd tijd, nietwaar?

Andy Goossens andygoossens at softhome.net
Fri Apr 12 02:16:58 CEST 2002

On Friday 12 April 2002 01:50, Mark Van den Borre wrote:
> Ik werd op de wereld gezet op 19 juli 1977.
> Ik woon 95% in Leuven/5% thuis (Aalst) en ben laatstejaarsstudent
> docerend musicus klassieke gitaar aan het conservatorium van Maastricht.

Welk gedeelte van het lichaam blijft in Aalst? :-)

> Wat mij betreft, moet een open standaarden-vereniging zeker ook:
> * mijn grootmoeder van het belang van openheid en standaarden kunnen
> overtuigen, ook al gebruikt ze geen computer

Ik hoop dat je grootmoeder zelfs weet wat een computer is :-) Dat is wel
uiteindelijk het ultieme doel: iedereen laten weten wat open standaarden zijn
en ze aansporen om die ook te gebruiken.

> Looksaus

Ik dacht al dat ik iets rook :-)

> Uiteraard gebruik ook ik het OS dat bij lijstleden van
> openstandaarden at openstandaarden.be wel een quasi-monopolie schijnt te
> hebben.

Het enige monopolie dat ik hierbij voorstel is het MS monopolie :-( Ik vermoed
dat iedereen nog ergens een (al dan niet legaal) CD schijfje heeft liggen van
Windows.

> Mijn bijdragen aan de vrije software-gemeenschap beperken zich
> hoofdzakelijk tot wat sporadisch vertaalwerk. Daarnaast vind ik het ook
> belangrijk af en toe de ontwikkelaars van een project dat mij nauw aan
> het hart ligt expliciet aan te moedigen.

Welke software heb je bvb vertaald? En welk project bedoel je juist? Ja sorry,
ik ben altijd benieuwd als mensen aan programma's meewerken.
Beroeps-misvorming.. eigenlijk is het nog niet mijn beroep, maar we zullen
wel zien :-)

> mark at markvdb.be

Euuhh... laat www.markvdb.be maar eens valideren of is het nu echt de moeite
niet? :-) Dat brengt de perfectionist weer in mij boven...

--
Andy Goossens -- andygoossens at softhome dot net

"Use the Source, Luke..."