[openstandaarden] Bijeenkomst maandag: wie komt?

Philip Paeps philip at paeps.cx
Sat Apr 13 22:24:00 CEST 2002

Liefste mede-standardisateurs (wat een woord) -

Ik zou graag tegen morgenmiddag willen weten voor hoeveel mensen men in 'Le
Roy d'Espagne' moet plaats vrijhouden.  Meestal is het op maandag niet zo
druk, maar ik denk dat het het 'prettigst' is als we ons niet moeten bezig
houden met andere gasten van stoelen en tafels te beroven :-)

Dus, als je er zal zijn, even een reply-tje in deze thread zodat ik de tel
niet kwijtraak.

Voor zij die het nog niet doorhadden.  De 'bijeenkomst' zal plaats vinden in
'Le Roy d'Espagne' <http://roydespagne.be/> op de Grote Markt in Brussel op
maandag 15 april 2002 rond 18:45.  Er zal al volk zijn (ik toch) vanaf 18:00.

Auto's kun je kwijt op een grote ondergrondse parking, treinreizigers stappen
af in Brussel Centraal, steken de straat over, en volgen de plaatjes 'Grote
Markt'.

Zij die denken dat ze toch verloren gaan lopen noteren best mijn GSM nummer:
0486 114 720.

Thanks.

 - Philip

--