[openstandaarden] bijeenkomst maandag

Frank Van Damme frank.vandamme at student.kuleuven.ac.be
Sun Apr 14 21:44:12 CEST 2002

On Sunday 14 April 2002 08:19 pm, you wrote:
> We leren weer wat bij.  Toch eens proberen als ik eens een dag of twee tijd
> hem om me met zo'n dingen bezig te houden.  Heeft iemand hier al ervaring
> mee? Veel werk, weinig werk, pijnpunten?

't Had de kernel van het gnu-project had moeten worden. The hurd is zéééér
immature. Bijvoorbeeld: een partitie kan max. 1 gig groot zijn :)

Ik heb het nog niet geprobeerd... en ik wil het ook niet proberen. Linux is
't beste dat je onder een GNU systeem kan steken.

> Eén van zijn zoveel dromen :-)

Héhé :-)))

Frank

--
homepage:       www.student.kuleuven.ac.be/~m9917684
jabber (=IM):   yalu at jabber.com
No part of this copyright message may be reproduced, read or seen,
dead or alive or by any means, including but not limited to telepathy
without the benevolence of the author.