[openstandaarden] bijeenkomst maandag

Wouter Verhelst wouter at grep.be
Sun Apr 14 22:04:40 CEST 2002

On Sun, Apr 14, 2002 at 08:19:20PM +0200, Philip Paeps wrote:

> We leren weer wat bij.  Toch eens proberen als ik eens een dag of twee tijd
> hem om me met zo'n dingen bezig te houden.  Heeft iemand hier al ervaring mee?
> Veel werk, weinig werk, pijnpunten?

Veel werk. Installatie gaat als volgt:
- Installeer Linux
- Download een tarball
- Maak een ext2-filesystem met '-o hurd'
- Extract die tarball op dat filesystem, en installeer een aantal
  extra packages via een speciale dpkg-trick
- reboot
- play

Nogal wat anders dan gewoon installeren. Daarnaast zijn er een aantal
problemen met The Hurd, omdat het op dit ogenblik nog pre-alpha
is. Klopt: men werkt er al jaren aan, maar het is nog *lang* niet
af. Ach ja...

--
wouter dot verhelst at advalvas dot be

"Human knowledge belongs to the world"