[openstandaarden] Bijeenkomst: waar zien we elkaar

Philip Paeps philip at paeps.cx
Mon Apr 15 16:24:01 CEST 2002

Standaardjes -

Straks op onze bijeenkomst zullen we elkaar vinden op de verdieping van Le Roy
d'Espagne.  Je stapt het café binnen, en loopt rechtdoor tot aan de trap.  Je
loopt de trap op, en gaat naar links, en dan direct rechts en weer wat omhoog.
De ruimte heet l'estaminet, als ik me niet vergis.  Daar zou plaats moeten
zijn voor ons.

Men zegge het voort.

Verder nog een persoonlijke oproep: als er iemand is die na afloop richting
Leuven moet, zou ik graag met die persoon willen meerijden, De Lijn gaat
namelijk nogal vroeg slapen en ik zit vandaag zonder auto :-/  De vriendelijke
chauffeur krijgt een pint voor de moeite.  Dank bij voorbaat :-)

 - Philip

--
Philip Paeps
Systems Programmer