[openstandaarden] vergaderruimte

Mark Van den Borre mark at musicaliberata.org
Tue Apr 16 23:52:40 CEST 2002

Liefste standaardjes,

Ik had het al eens terloops aangehaald in een mail, maar...

Ik heb bij een nonkeltje van mij in Brussel een mogelijke vergaderruimte
gevonden die alvast voor enkele keren dienst zou kunnen doen.

Laat me eens weten wat jullie ervan vinden.

Een paar details

* Mysteriestraat (nummer ontsnapt me), Vorst (dicht bij Vorst Nationaal)
* ruimte doet nu dienst als vergaderlokaal chiro, parochieteam
* uitwijkruimte grotere groep in (verzorgd, modern) schoolgebouw

PLUS
* 100% rustig, parkeren meestal geen probleem (zolang kabouter Plop geen
uitverkocht concert geeft in Vorst Nationaal, en dan nog...)
* bereikbaar met trein+ stukje tram (rijdt regelmatig en tot een eindje
na middernacht)
* voldoende voor <15 man, uitwijkmogelijkheid naar een grotere ruimte
* kostprijs = 0 (we kunnen misschien wel iets doen voor die mensen, maar
het moet zeker niet)

MIN
* drankbevoorrading zelf (maar Colruyt vlakbij)
* afwas ook zelf
* op tijd vastleggen
* (als je dat min vindt) vastleggen gebeurt best via mij

Looksaus

Mark Van den Borre
Noormannenstraat 113
3000 Leuven