[openstandaarden] vergaderruimte

Philip Paeps philip at paeps.cx
Wed Apr 17 00:28:25 CEST 2002

On 2002-04-16 23:53:05, Mark Van den Borre <mark at musicaliberata.org> wrote:

[...]

> Ik heb bij een nonkeltje van mij in Brussel een mogelijke vergaderruimte
> gevonden die alvast voor enkele keren dienst zou kunnen doen.
>
> Laat me eens weten wat jullie ervan vinden.

I like it :-)

Een groot café is goed voor 'eerste babbels', maar er gaat toch niets boven
een *echte* vergaderruimte.

En Vorst is ook het einde van de wereld niet.  Het lijkt alleen maar zo als je
in de gietende regen de laatste tram gemist hebt en van Vorst Nationaal naar
het station moet wandelen :-/

Hoe lang op voorhand zouden we moeten 'boeken' om deze ruimte te gebruiken?
Da's altijd interessant om weten.

[...]

 - Philip

--