[openstandaarden] verslag vergadering [Openstandaarden] - 15/04/02

wim at alienservices.dyndns.org wim at alienservices.dyndns.org
Fri Apr 19 08:56:08 CEST 2002

Quoting Wouter Verhelst <wouter at grep.be>:

> Daarnaast
> had ik niet echt begrepen dat iedereen akkoord was met de drie puntjes
> van Herman, maar dat kan aan mij liggen...

Er was niet zo'n grote concensus (leuk De Haene woordje), idd maar aan de
andere kant bleef de discussie een beetje hangen. Hadden we er op blijven
doorhameren om iets anders te formuleren dan was de vergadering te laat
uitgelopen.

Of course, niets houd je tegen om op de mailinglist hierover wat te
brainstormen, en dan op een volgende vergadering het punt terug aan te halen.