[openstandaarden] verslag vergadering [Openstandaarden] - 15/04/02

dominique devriese domi at living.pandora.be
Fri Apr 19 17:23:48 CEST 2002

Op vrijdag 19 april 2002 09:21, schreef u:
> - pro-actief werk: een van de grootste, zoniet het grootste, hiaat in
>   de open standaarden is `Office'. Het zou nuttig zijn om een open
>   office formaat voor te bereiden, in Europese samenwerking. Natuurlijk
>   zijn er voor de hand liggende kandidaten hiervoor, die wel eens met
>   elkaar zouden moeten vergeleken worden. DocBook en familie,
>   OpenOffice,... Zijn er nog andere?
dat zijn idd de meest voor de hand liggende...
je kan natuurlijk dingen als koffice voorstellen, maar dat is nog niet echt
volwassen
(voor databases gaat er m.i. niets boven CSV (comma separated values :))
> - De matrix-structuur die domi voorstelt lijkt mij wel iets.
hm, ik weet niet meer wie dat heeft voorgesteld, maar ik was het niet, hoor
lijkt mij ook een goed idee, ik wil evt. wel een vakje opvullen als daar nood
aan is, en als het gaat om iets waar ik iets van ken...
domi