[openstandaarden] steden en gemeenten = mogelijk doelwit ?

Gert Everaert gever at ruca.ua.ac.be
Fri Apr 26 10:01:37 CEST 2002

> Hehe... mijn spam filter had je bericht al weggesmeten. Die verwijdert
immers > "Re: Re:" onderwerpen die afwijken van de echte standaarden. (We
zitten nu
> ook in een Open Standaarden vereniging :-) Ik verschoot er niet van dat
> Outlook in de header stond...
>
> Zeg nu niet dat we ook FrontPage gebruiken voor onze site hé :-) hehe
Helaas kunnen niet alle mensen vrij kiezen wel operating system en welke
software ze gebruiken. Dat wordt vaak door de bazen opgelegd. En die zijn
vaak moeilijk te overtuigen, want hetgeen er automatisch op de pc wordt
geinstalleerd, "dat werkt toch perfect, waarom zou je iets anders kiezen".
Ik weet het, ik heb hier ook nog werk voor de boeg :)
Het lijkt me dus verkeerd om mensen te bekritiseren ivm welke software ze
gebruiken. Wel als ze daarmee informatie produceren die onleesbaar is voor
anderen. Dus die Frontpage .. doe maar .. zo lang ik het resultaat maar kan
bekijken met mijn browser (en dat is ...)

Gert