[openstandaarden] Kandidatuur OS

Energon energon_ at yahoo.com
Tue Apr 30 16:27:25 CEST 2002

Beste standaardjes,

Mijn top 3:

1. Ondervoorzitter (2)
2. Verantwoordelijke Leden (5)
3. Andere taak i.v.m. ledenbeheer of briefwisseling (>14)

Korte motivatie:

1. Ondervoorzitter:
Als ondervoorzitter zou ik in een goede positie zitten om de structuur van de
vereniging te evalueren en eventueel bij te sturen. Ik ben sociaal, ik kan goed
met mensen overweg. Ik heb nog geen eerdere ervaring als bestuurslid (ben nog
maar net uit mijn puberteit -is betwistbaar-), maar ik ben bereid mij voor
OpenStandaarden in te zetten. Daar ben ik trouwens al aan begonnen :)

2. Leden:
Ik heb ooit vakantiewerk gedaan op het secretariaat van een grote vereniging en
heb gemerkt dat veel komt kijken bij het up-to-date houden van het ledenbestand:
nieuwe leden, leden die verdwijnen, gegevenswijzigingen, vragen, ... Dat lijkt
mij wel interessant om mee bezig te zijn.

3. Briefwisseling:
Er wordt wel eens geklaagd dat het Nederlands van tegenwoordig zo erg achteruit
gaat. Veel mensen kunnen geen brief meer schrijven zonder fouten in de
zinsconstructie of spel- en dt-fouten. Ik denk van mezelf dat mijn Nederlands
nog goed genoeg is om mee te helpen aan briefwisseling.

Standaard groetjes,

Frank aka Energon
:-)