[openstandaarden] Kandidatuur OS

Bram Vandoren bram at bram.be
Tue Apr 30 17:46:05 CEST 2002

Hallo allemaal,

Hier is mijn lijstje:
1) Standaarden (6): ik ben bereid om m'n (voorlopige) lijst met standaarden
verder uit te werken en andere documenten te controleren op fouten.
2) 17, 18, 19, 20, 21, 24, 25, 26, 27 of 28: ik spreek redelijk goed html, css,
en perl. Hiermee kan ik makkelijk websites (en andere documenten) controleren en
in een mooi overzichtje gieten. Ook de correspondentie opvolgen zie ik wel
zitten. Met een beetje hulp van andere leden, ben ik in staat om redelijke goede
tekst te produceren. Ik heb geen voorkeur voor een bepaalde groep en vul met
plezier ergens een gaatje op. :)

Groetjes,
Bram.