[openstandaarden] Kandidatuur OS

Wim Stubbe alien at alienservices.dyndns.org
Tue Apr 30 20:23:49 CEST 2002

Mijn kandidatuur:

1 Voorzitter

2 Ondervoorzitter

Ik heb geen schrik om te spreken voor publiek, (heb nog lesgegeven), ben
enthousiast in dergelijke onderwerpen, en heb een sterk
rechtvaardigheidsgevoel. (voor mij speelt dit toch een rol, recht op
informatie voor iedereen ....)

Voor mijn job, moet ik met veel mensen samenwerken, en voor hen soms moeilijke
situaties terug in orde brengen. In het kader van mijn bestaande job moet ik
de gemoederen soms wel eens bedaren, teneinde probleemsituaties op te lossen
- de problemen zijn zowel van technische als menselijke aard..
Diplomatisch werk, en inlevingsvermogen en brede technische kennis zijn op
dergelijke momenten nogal belangrijk.

Mijn zwak punt, ik kan wel eens doordrammen, maar dat krijg ik meer en meer
onder controle. ;-) Ik let er in ieder geval wel op.

Voor de werkgroepen:

Ik stel mij kandidaat voor de werkgroep pers, briefwisseling