[openstandaarden] Standaarden aanraden ?

Rik Boven rboven at boven.net
Mon Aug 5 11:08:41 CEST 2002

Boe

Ik denk niet dat het de taak is van OSB om standaarden aan te raden.

Standaarden aanraden kost je heel veel geloofwaardigheid. Als wij bv.
Ogg/Vorbis zouden aanraden kunnen we niet meer rekenen op de eventuele
Real (die pas hun code/protocol hebben opgegooid).

Wij moeten ons richten op het 'open' zijn van de standaard, niet op de
inhoud.

Slodder

Rik

--

 ( Rik Boven ) && ( rik at boven.net ) && ( rik.boven.net )
 (                          42                         )