[openstandaarden] Vergadering: maandag 12 augustus

wouter at grep.be wouter at grep.be
Mon Aug 5 23:26:15 CEST 2002

On Mon, 5 Aug 2002, Bram Vandoren wrote:
> Ola,
>
> Hou alvast maandag 12 augustus vrij .. voor de 3e open standaarden vergadering.
[...]
> Je mag natuurlijk ook langskomen als je niet bevestigd hebt.
>
> Afhankelijk van de locatie zal Mark of Stefan een email sturen met de details.

Over de locatie, neem ik aan. Als ik dat verkeerd begrepen heb, vergeet
deze mail dan, maar in het andere geval: is er een agenda opgesteld? Zo
ja, kan iemand die dan effe mailen?

(als er niks besproken gaat worden waarover ik iets zinnigs te zeggen heb,
kan ik m'n tijd beter gebruiken ;-)

--
wouter at grep dot be

"Human knowledge belongs to the world"