[openstandaarden] Standaarden aanraden ?

Frank Van Damme frank.vandamme at student.kuleuven.ac.be
Wed Aug 7 14:06:24 CEST 2002

On Tuesday 06 August 2002 11:59, Rik Boven wrote:

> En buiten een select clubje intergebruikers, wie leest er nieuwsgroepen?

Dan nog is het een goed idee een discussieforum te hebben dat niet afhangt van
het verderleven van onze vereniging bvb. Newsgroups are forever :-).

Daarbij bestaat er toch ook een be.comp.os.windows, en hoeveel % van de
windowsgebruikers leest er ooit een nieuwsgroep?
Argument 3: nieuwsgroepen zijn voor iedereen toegankelijk, we kunnen een link
op de site opnemen, eventueel zelfs een front-end, al wat je nodig hebt is
een nieuwslezer.

--
Frank Van Damme
homepage:       www.student.kuleuven.ac.be/~m9917684