[openstandaarden] Sincere Choice vs. Initiative for Software Choice

Tijl Vercaemer Skender at VrijZijn.be
Sat Aug 10 19:41:18 CEST 2002

On Sat, 10 Aug 2002, Mattias Campe wrote:

> BTW Tijl, als ik beantwoord neem op een mail van jouw in Mozilla, dan
> staat er enkel "Tijl Vercaemer heeft geschreven:", maar je bericht is
> nooit gequot? Het kan natuurlijk aan Mozilla ook liggen...

Zeker dat je mozilla goed ingesteld is?  Bij "bewerken" - "voorkeuren" -
"Mail & nieuwsgroepen" - "Berichtopstelling"
"Automatisch het originele bericht aanhalen bij beantwoorden" aanvinken
(en eventueel ook bij "bericht doorsturen" inline selecteren)

Ik verstuur m'n mails met pine, dat zouden dus gewone asci text mails
moeten zijn.

Tijl

--
  One cannot make an omelette without breaking eggs -- but it is amazing
      how many eggs one can break without making a decent omelette.

 .: Tijl Vercaemer - email Skender at VrijZijn.be - jabber tijl at jabber.org :.