[openstandaarden] Os: os-pr

Mark Van den Borre mark at markvdb.be
Mon Aug 19 15:02:41 CEST 2002

Op Mon, 19 Aug 2002 13:39:29 +0200 (CEST) schreef Rik Boven <rboven at boven.net>:

> Ik ben dat niet zomaar aan het doen. Alle mailinglijsten die ik opsomde
> zijn besproken geweest op de laatste vergadering, in het kader van de
> werkgroupen-discussie. Ik geef toe dat ik het zo eerder had moeten
> voorstellen... zie andere thread ;)

Os-teksten, akkoord. En dat de (site-)jagers een goede tool moeten krijgen, ook akkoord. Ik heb een zoektocht gedaan naar een geschikt dossiersysteem. Lees daarover mijn volgende post...

Maar op de bijeenkomst leek er mij niet echt overeenstemming dat er snel een aparte ml moest komen voor allerlei andere zaken...

Mark VdB