Re(2): Re(2): [openstandaarden] HTML

Stubbe Wim 789070042 wim.stubbe at b-rail.be
Mon Aug 19 17:21:00 CEST 2002

Koenraad Heijlen  (19/08/02  15:14):
>[...]
>
>*bah*
>
>Sorry, maar ik wil iets eenvoudig werkend bv alleen mail, niet 20
>dingen die ik doorlopend moet checken dat is kinda vervelend.
>
>Ik ben waarschijnlijk niet alleen.

Ik heb ook liefst mail, wat niet wil zeggen dat de twee elkaar niet kunnen
aanvullen. Sommigen hebben misschien liever een website.

Mail is trouwens ook veel gemakkelijker opgezet dan een website, vraagt minder
onderhoud, .... Dus zouden we er al aan kunnen beginnen. Een website vraagt
veel meer energie, wat we nu niet echt in overschot hebben.

mvg,

Wim Stubbe