[openstandaarden] subsidies

Onno Timmerman timmerman at s-p-a.polgroups.Senate.be
Mon Aug 26 14:01:37 CEST 2002

Heeft er al eens iemand nagedacht om voor openstandaarden subsidies aan te
vragen. Tenslotte worden er kosten gemaakt ook al worden die niet direct
gezien. Ik denk aan het feit dat Mark telefoontjes pleegt. Er worden dan
weer door anderen heel wat uren in de website gestoken worden. Ook komen er
nog verplaatsingskosten etc. Ook al is het maar 2.500 ? om mee te starten.
Het kan al electrisiteit en telefoon kosten of bij noodgeval een nieuwe
computer verzorgen.
Ik denk dat openstandaarden onder de vorm van een VZW heel wat subsidies los
kan krijgen.
Openstandaarden heeft immers als doel het publiek te informeren zonder zelf
winst te maken. Ik ben zelf niet zo bekend betreft de procedure om subsidies
te krijgen. Maar het lijkt me dat openstandaarden in aanmerking kunnen
komen. Wie zoekt dat eens uit?

Onno Timmerman
www.uwmening.be/it

Ps. Sommigen hebben opgemerkt dat ik soms nogal de neiging heb fouten te
schrijven wat niet echt professioneel overkomt. Vooral vreemde
zinsconstructie. Wel daarvoor is er een eenvoudige reden. Ik heb redelijk
veel last van dyslexie. Het probleem daarbij is dat het voor een dyslecticus
zeer moeilijk is om je eigen fouten op te sporen.
Over de jaren heen heb ik geleerd mij zo weinig mogelijk aan te trekken dat
ik zulke fouten schrijf.
Als er iemand weet heeft van een goede grammatica controler voor open office
of gelijk een andere programma. Laat het me weten!