[openstandaarden] subsidies

Herman Bruyninckx Herman.Bruyninckx at mech.kuleuven.ac.be
Tue Aug 27 07:38:07 CEST 2002

On Mon, 26 Aug 2002, Wim Stubbe wrote:

> [...]
[...]
> We hebben daar al over gedacht. Het is een goed idee, maar voorlopig kunnen
> we nog zonder. Gezien de opstartfase van het project is dat nog niet direct
> een prioriteit, en het is werk extra. Maar iemand die er meer over weet mag
> dat gerust eens uitzoeken.

Ik ben momenteel een piste aan het volgen via het "Programma
Beleidsgericht Onderzoek" van de Vlaamse Gemeenschap: die _zouden_
subsidies geven voor serieus werk ten behoeve van de overheid...

BTW Hun website is IE-specifiek, en rendert onvolledig en slecht op
Mozilla en familie.... <http://www.innovatie.vlaanderen.be/pbo/>

Herman

--
  K.U.Leuven, Mechanical Engineering, Robotics Research Group
<http://people.mech.kuleuven.ac.be/~bruyninc> Tel: +32 16 322480