[openstandaarden] VBO

Jan Claeys openstandaarden at janc.cjb.net
Tue Dec 10 21:39:51 CET 2002

At 2002-12-09 15:39, you wrote:
>Heb ik het juist dat Opera geen probleem heeft met die website omdat deze
>net of het IE is kan doen?

1. getest met Opera 6.04, de laatste stable versie voor Windows:

| Minimum system requirements for visiting the FEB website:
|
| - Microsoft Internet Explorer 5.5;
| - Macromedia Flash 5;
| - 56K Modem;
|
| In addition we recommend using a screen resolution of 1024 x 768
| to guarantee optimum image quality

  Het werkt hier met Opera dus ook niet, ook niet als die zich voordoet
  als IE...

2. ze hebben eigenlijk geen antwoord gegeven op je stelling dat het met
   Mozilla/Netscape niet werkt...

3. ze hebben IMHO geen flauw benul van wat een open standaard is...
   (*zucht*)

--
Jan Claeys

"Be strict when sending and tolerant when receiving."
RFC 1958 - Architectural Principles of the Internet - section 3.9