[openstandaarden] VBO

Herman Bruyninckx Herman.Bruyninckx at mech.kuleuven.ac.be
Wed Dec 11 18:03:22 CET 2002

On Wed, 11 Dec 2002, Onno Timmerman wrote:

> Het feit dat ze daar zeiden dat ze voor open standaarden zijn geeft de
> openstandaarden een voet tussen de deur.

Ik heb ondertussen een aantal emails gehad tussen de website
verantwoordelijke van het VBO. Heel constructief en aangenaam. De
situatie is klassiek: goede wil, maar website uitbesteed en geen idee
wat een standaard eigenlijk is. Maar ik vermoed dat die persoon wel wat
feedback naar "hoger" zal geven. Hij zei dat het punt op het ICT
beleidsplan voor 2003 is gezet.

Herman

--
  K.U.Leuven, Mechanical Engineering, Robotics Research Group
<http://people.mech.kuleuven.ac.be/~bruyninc> Tel: +32 16 322480