[openstandaarden] Standaard voor set-top boxen

Vincent Touquet vincent at ulyssis.org
Thu Dec 12 11:29:32 CET 2002

On Thu, Dec 12, 2002 at 11:21:28AM +0100, Vincent Touquet wrote:
>Wat er me ook aan doet denken dat binnen 4 dagen de
>deadline verloopt voor de indiening van dat project ?

Heeft er iemand vanavond tijd om de koppen
bij elkaar te steken ? (gezien de snelle
deadline van dat project en eigenlijk kunnen
we ook wel best snel reageren op die set-top
box toestand als we onszelf zouden willen
uitnodigen).

Ik dacht dat Mark en Herman al hadden
laten weten dat ze zich wilden engageren
voor dat project ?
Maar dan vergeet ik nog iemand denk ik :/

mvg,
Vincent