[openstandaarden] subsidie, specificatiepagina's

Mark Van den Borre mark at markvdb.be
Fri Dec 13 14:30:00 CET 2002

(Antwoord op deze mail graag op OS-TEKSTEN at openstandaarden.be.)

Op vr 13-12-2002, om 14:14 schreef Herman Bruyninckx:

> Dit zijn specs die buiten het gezichtsveld van het doelpubliek vallen.
> Zaken zoals WMA en QuickTime zijn veel belangrijker.

100% gelijk. Ik heb een 2de versie van de formatenpagina aangemaakt. Je
hebt nu
http://openstandaarden.be/teksten/formaten en
http://openstandaarden.be/teksten/formatenpro

Voorlopig beperkte verschillen: in formatenpro zitten bestandssystemen,
LaTex en PostScript wel, in formaten niet.

Wie wil een specificatiepagina schrijven voor WMA? Of QuickTime? Laat
van je horen op os-teksten at openstandaarden.be!

Mark
--
Mark Van den Borre