[openstandaarden] MS probeert de Open Source projecten te counteren

Wannes Soenen mail at wannes.cjb.net
Tue Dec 17 16:52:28 CET 2002

Op di 17-12-2002, om 16:36 schreef Rik Boven:
> Inderdaad een goede pagina. Alleen vind ik OpenOffice precies niet _zo_
> traag als je insinueert. De laatste versies draaien vrij vlot (maar al bij
> al nog trager dan MS Office).

Ik vind dat het enorm lang duurt om opgestart te geraken. Al zijn er wel
preloader dingen die wat helpen (linux only?).

Voor kleine dingen gebruik ik daarom Abiword, welke op heel wat
platformen (Linux/i386, Linux/PPC, Win32, OS X, ...) draait, en naar
.doc (alé, een rtf-bestand met .doc extensie) kan exporteren (en ook
naar PDF uiteraard)

<url:http://www.abisource.com/>

--
Wannes Soenen <mail at wannes.cjb.net>