[openstandaarden] De Morgen

Onno Timmerman Onno.timmerman at uwmening.be
Thu Dec 19 15:50:46 CET 2002

Om eerlijk te zijn schrijf ik veel te slecht. Wel heb ik hem er
uitvoerig over ingelicht en daardoor het voorbereidende werk. We houden
nu regelmatig vergaderingen om uit te leggen over wat het gaat. Iets wat
niet simpel is. Voor Jan Van Duppen is het IT verhaal nieuw. Maar hij
heeft het goed begrepen over wat het gaat en ziet de noodzaak ervan in.
Vanuit deze eerste vergaderingen heeft hij dan deze tekst geschreven.
Van die tekst mij nog eens geraadpleegt om zeker te zijn dat er niet al
te grote fouten in staan en dan in één dag in de krant gekregen.

Indien ik mee geschreven zou hebben zou waarschijnlijk mijn naam erbij
gestaan hebben.
Ik vindt dit een goede werkwijze. Want zelf raak ik vast in de nuances
en dwaze technisiteiten waar geen mens van wakker ligt. Terwijl iemand
als Jan Van Duppen het politiek goed aan voelt.

Vandaar dat ik hoop dat er heel wat mensen hem een bedankje schrijven
hem ondersteunen. Maar stuur suggesties best naar mij ook. Want het is
mijn taak om hen wakker te houden :)

Als mensen suggestie over een opinie stuk hebben schrijf het gerust naar me.

Onno