[openstandaarden] europese conventie - geef je mening

Onno Timmerman timmerman at s-p-a.polgroups.Senate.be
Thu Jul 4 14:49:11 CEST 2002

Ik zou zeggen op www.hetgrootonderhoud.be kan je ook je mening kwijt. Maar
mijn forum staat daar wel los van. Ik hou nogal van directe deliberatie
mogelijkheid. Mijn bedoeling uiteindelijk met www.uwmening.be/it is o.a.
vrijesoftware beweging en andere weldenkende mensen een directe invloed te
geven op de politiek. Uiteindelijk hoeft dit forum niet enkel van mij te
blijven maar wordt het forum gewoon voor de gemeenschap als contact punt met
de sp.a politiekers. Het is voor mij dus zeer belangrijk dat er ook actief
geluisterd word naar de discussie's. En dat is geen klein bier om te
verwezelijken. In ieder geval ben ik al dankbaar voor jullie hulp. Dus een
beetje lobby werk kan indeed geen kwaad :-)
Enfin, we kunnen over de uiteindelijke mogelijkheden altijd nog verder
spreken.

Onno Timmerman

Ps. Richard Stallman heeft mij belooft om eens wat te gaan eten als die ooit
in Gent is :-)  Nu, die vind het een goed idee met wat ik bezig ben. Wie
weet komt die wel een keer. Het zou zeker niet slecht zijn om hem eens te
laten komen spreken!