[openstandaarden] europese conventie - geef je mening

Onno Timmerman timmerman at s-p-a.polgroups.Senate.be
Thu Jul 4 15:01:08 CEST 2002

Dit zei die op mijn summiere uitleg

"Very useful thing to do!  Are you in touch with FSF Europe?
They can put you in touch with other people in Europe, and in Belgium
in particular, who can aid your work.  Contact team at fsfeurope.org.

You should also contact fravia at searchlores.org, who can be a contact for
others who might help."

Niet meer dan dat ik ga die man niet zitten storen over alles wat ik denk.
who am I afterall.
Als die ooit komt, laten we dan samen gaan eten hé...

Onno

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: owner-openstandaarden at lugwv.be
[mailto:owner-openstandaarden at lugwv.be]Namens Wim Stubbe
Verzonden: donderdag 4 juli 2002 14:58
Aan: openstandaarden at openstandaarden.be
Onderwerp: Re: [openstandaarden] europese conventie - geef je mening

On Thursday 04 July 2002 14:49, Onno Timmerman wrote:

> Ps. Richard Stallman heeft mij belooft om eens wat te gaan eten als die
> ooit in Gent is :-)  Nu, die vind het een goed idee met wat ik bezig ben.
> Wie weet komt die wel een keer. Het zou zeker niet slecht zijn om hem eens
> te laten komen spreken!

Op Osdem vorig jaar was hij ook, en bij de maaltijd 's avonds is hij eens
binnengesprongen. Wij zaten toevallig bij de persmensen, en hebben hem zo
van
dichtbij gezien.

Maar er mee eten is natuurlijk nog wel iets anders. Misschien spring ik wel
eens 'toevallig' binnen in dat restaurant ;-)

'k Ben in ieder geval benieuwd naar wat hij over je initiatief te zeggen
heeft.

mvg,

Wim Stubbe