[openstandaarden] Pagina over .doc

Tijl Vercaemer Skender at VrijZijn.be
Wed Jul 17 10:39:59 CEST 2002

Ik was op zoek naar een site om iemand die me een wordt document had
opgestuurd naar door te verwijzen, met de uitleg waarom word niet geschikt
is, en welk formaat dat dan wel is.  Omdat ik niet direct een geschikte
site vond, heb ik zelf maar een tekstje geschreven.  Zou het niet handig
zijn om zo'n tekstje op openstandaarden.be te zetten?

Het mijne staat op http://vrijzijn.be/doc.html (het is geinspireerd op
http://www.gewestpallieter.be/~jvvloet/word/main.php )

Tijl

--
  One cannot make an omelette without breaking eggs -- but it is amazing
      how many eggs one can break without making a decent omelette.

 .: Tijl Vercaemer - email Skender at VrijZijn.be - jabber tijl at jabber.org :.