[openstandaarden] nieuwe site live+ regelmatig nieuwsbericht

Koenraad Heijlen vipie at ulyssis.org
Wed Jul 17 12:22:39 CEST 2002

Hey,

On Wed, Jul 17, 2002 at 01:45:29AM +0200, Mark Van den Borre wrote:
[...]
> Brambi, ZipKid, Alien en ik (Looksaus) hebben gisteren dinsdag wat aan

Ik heb een opmerking. Ik volg deze mailinglist nu al een tijdje,
maar jullie maken me het echt niet eenvoudiger om te volgen.
Om de zoveel mails staan er nicknames en niet de gewone voornamen. Er
komen ook opsommingen met nicknames voor, zoals hierboven.

Sorry maar het komt niet echt professioneel over, het is verwarrend.
Stel dat iemand een klacht binnenkrijgt over
weet-ik-veel-welk-OpenStandaarden-thema en even de mailinglist leest,
wil je dan echt dat die persoon namen als Mayonaise, Vipie, ... ziet
staan? Vooral wil je dat die persoon moet gaan uitzoeken wie er nu
aangesproken wordt met Xyz? Ik denk het niet...

Daarom mijn voorstel:

We laten de nicknames volledig vallen, dus ook niet onderaan een mail uw
nickname en voornaam zetten (het maakt het niet duidelijker).

[...]
---end quoted text---

	- koenraad
--
Hlade's Law:
        If you have a difficult task, give it to a lazy person --

GNUpg Public Key : http://vipie.webhop.org/public_key.txt
Fingerprint: DA01 4D80 2B91 9B72 2E78  324D E37C 22E4 1570 8898