[openstandaarden] Lynx/win: handleiding

Dieter Van Uytvanck dietvu at village.uunet.be
Tue Jul 23 19:40:23 CEST 2002

Hallo,

zoals ik al eerder vertelde ondervinden veel webmasters problemen met
het installeren van lynx onder windows en hebben ze bijgevolg er geen
idee van hoe hun site in tekstmode eruit ziet.

Kwestie van dit tegen te gaan heb ik een kleine handleiding in elkaar
gestoken (met de hulp van William Windels) over de installatie. Het
resultaat is te vinden op:

http://inf4serv.rug.ac.be/~dvuytvan/lynx.zip

Kan dit misschien op de server van openstandaarden.be geplaatst worden?
Mijn RUG-webspace gaat binnenkort immers verdwijnen.

groeten

Dieter