[openstandaarden] Nederlandse vrienden

TaXaN TaXaN at kotnet.org
Wed Jul 24 03:45:26 CEST 2002

Ik was daarstraks nog wat op het Tweakers.net forum
(http://gathering.tweakers.net) aan het browsen en ik kwam volgende topic
tegen: http://gathering.tweakers.net/showtopic.php/538751/1/25
Deze topic is een aanklacht tegen IE-only sites en er is een interessante
discussie rond losgekomen. Ze hebben ook een site gemaakt met een soort
blacklist van 'slechte' sites (http://siteblacklist.cjb.net/). Hun initiatief
leunt sterk aan bij OSB hier en ik heb dan ook een post gedaan met een
verwijzing naar de site. Misschien kan er een soort van samenwerking ontstaan?

Ik ga ook nog even een postje doen op os-dev omtrent hun site; misschien kunnen
de webdev'ers iets leren van hun site.

Greetz,

Dirk Feytons (aka TaXaN, maar we moesten onze echte naam gaan gebruiken meen ik
mij nu te herinneren)