[openstandaarden] tweewekelijkse todo list

Wim Stubbe alien at alienservices.dyndns.org
Thu Jul 25 21:04:31 CEST 2002

Om de een volledig beeld te hebben van de todo list zou ik graag van iedereen
wilen horen wat hij denkt dat er nog allemaal moet gedaan worden. Alvast een
paar van mijn suggesties op basis van vorige mails.

Website:
* Schrijven van script voor dossiers - Diepere uitwerking staat in een vorige
mail van mij.
* Schrijven van mail-template(s)
* Integreren pagina over .doc formaat in website. Herman heeft daar ook een
interessante pagina over, alsook nog een paar andere mensen.
* Integreren pagina met lynxview in website
* Controleren formulier "Nieuw Account aanmaken op moz1.0 op win98SE
* Bijwerken layout Initiatieven, aanpassen van naam naar 'Links' met o.a. een
rubriek 'Verwante Initiatieven.
* Bijwerken pagina 'Sites Ontwerpen'.
* Integreren pagina 'Advacy', of ook algemene werkwijze om iemand te
overtuigen OS te gebruiken, in de website. Bijwerken van de pagina.
* Plaatsen TODO lijst op website.

Organisatorisch
* Bijwerken statuten waar nodig, en laatste controle door derden.

--
Met vriendelijke groet,

Wim Stubbe

*  VZW ter promotie van het gebruik van Open Standaarden
*  http://www.openstandaarden.be