[openstandaarden] Online banking

Koenraad Heijlen vipie at ulyssis.org
Tue Jul 30 13:57:01 CEST 2002

[...]
> m.i. is de reden hiervoor dat het heel wat ervaring vereist om met
> enkel html, javascript en ssl een volledige en veilige bank-toepassing
> te schrijven.  Ik denk dat het werken met een speciaal protocol veel
> problemen zou oplossen...

wel, ik denk dat je een team met veel ervaring, kennis terzake, en veel
veel veel bugfix releases zult nodig hebben voor uw 'speciaal protocol'
veilig zal gebruikt kunnen worden. EN dat is juist wat je niet hebt je
wilt niet heel veel tijd in een nieuw protocol investeren. Ik ben er op
de koop toe nog niet zo zeker van dat de problemen dan uit de weg zijn.

	-koenraad