[openstandaarden] effe doorbomen over knack internet pocket...

Frank Van Damme frank.vandamme at student.kuleuven.ac.be
Tue Jun 4 12:01:00 CEST 2002

On Tuesday 04 June 2002 11:20 am, you wrote:
> Ik denk dat we als organisatie nog wat te los zijn om als "deel van
> openstandaarden.be" naar buiten te komen.
> Ik zou echt nog even wachten om openstandaarden.be op deze manier
> in de sig op te nemen totdat daar goede afspraken over gemaakt zijn.
> Als je het er los onder plakt, zoals bijvoorbeeld yahoo en (grmbl)
> hotmail dat doen, lijkt het mij wel kunnen...
>
> Ik hoop dat je begrijpt dat dat niets een gebrek aan appreciatie
> voor je mail te zien heeft...
> Wat vind je trouwens van wat er onder mijn sig plakt?

Uhu. Sure. Nu zullen ze 't wel weten denk ik :-)

Is de reden dat ik er 'in spé' bij gezet heb hé (dank aan Frank (de andere,
energon)). Wat bedoelt ge btw met 'er los onder zetten'. Dat spul is
verstuurd met een web-formulier op de knack website.

Frank

--
homepage:       www.student.kuleuven.ac.be/~m9917684
jabber (=IM):   yalu at jabber.com
Driver hacker? Do me a favor and help the dri guys
http://dri.sourceforge.net to code an accelerated driver for the ati
radeon 8500. Save the world from proprietary drivers ;-) Thanks!