[openstandaarden] banken en browsers - een moeilijke combinatie

Wouter Verhelst wouter at debian.org
Tue Jun 4 22:58:24 CEST 2002

On Tue, 4 Jun 2002, frank goossens wrote:

> heb ook al getest op mozilla 1 rc3 op win95, werkt alleszins ook niet..
> *zucht*

Dat doet er niet toe. Dit is gewoon geen ECMA-script. En dus hoort het
niet gebruikt te worden. Punt. Ik ken niks van Java- of ECMA-script, maar
voor de losse vuist zie ik zo direct een aantal mogelijkheden in de
standaard van ECMA-script staan waar een controle eventueel mee mogelijk
is. Bijvoorbeeld:

if(Number(NumberField.value).NaN == true) return false;

Niet getest, maar ben zeker van het feit dat
- Number(string) een "Number" object probeert aan te maken indien dat
mogelijk is, en dat
- object.NaN, waarbij object van het type "Number" is, een boolean is die
weergeeft dat het nummer eigenlijk geen nummer is ('Not a Number').

Zoals gezegd: ik ken niks van ECMA-script.

--
wouter at grep dot be

"Human knowledge belongs to the world"
  -- From the movie "Antitrust"