[openstandaarden] banken en browsers - een moeilijke combinatie

frank goossens frank at belgonet.be
Tue Jun 4 23:29:18 CEST 2002

het probleem in dit geval: het wachtscherm dat je daar ziet met "checking
JVM" is javascript. als je daar door geraakt, wordt je naar een
'sorry-pagina' geredirect, omdat de applet default niet werkt (moet ergens
een permissie/ trust expliciet gezet worden in een config file, ergens op
kbc's online bankieren-forum gelezen). maar als je die setting aanpast en
dan naar www.kbc.be/kbc_busy.html gaat bv, zou alles moeten werken..

---
http://belgonet.be/frank/