[openstandaarden] banken en browsers - een moeilijke combinatie

Wouter Verhelst wouter at debian.org
Wed Jun 5 00:55:45 CEST 2002

On Wed, 5 Jun 2002, Andy Goossens wrote:

> Geen idee... Google proberen? Langssurfen bij de leverancier?

Helaas niet. Ik heb ooit een mail gekregen van iemand die bij Banksys
werkte als programmeur, en me officieus wist mee te delen dat ze niet
bestaan, en er ook niet zitten aan te komen, en dat de specs niet zullen
vrijgegeven worden.

> Ik zou dat ook zijn als ik een CZam had :-)

Ik heb zo'n ding. Is wel leuk, maar werkt alleen als je een
Windows-systeem hebt. Nee, zelfs niet op Mac, dus je kunt ze moeilijk
zeggen dat ze de ene minderheid wel, en de andere niet respecteren -- wat
gewoonlijk mijn argument is ;-)

--
wouter at grep dot be

"Human knowledge belongs to the world"